Algemene Voorwaarden
ALGEMENE VOORWAARDEN VAN Review Solutions
Geachte klant, door deze algemene voorwaarden te accepteren, verklaart u dat:
● houd er rekening mee dat het volledig invoeren van de vereiste gegevens in het formulier ("Formulier") van de gratis proefversie en de handtekening in elektronische modus (via de daarvoor bestemde knop), gelijk staat aan de contractuele aanvaarding van dit document en de bijlagen;
● houd er rekening mee dat het abonnement op de Service pas van kracht wordt na ontvangst van de kennisgeving van succesvolle activering die door Review Solutions via e-mail ("welkomst-e-mail") is verzonden;
● alle bepalingen en clausules in dit document, die hieronder volledig worden weergegeven, zonder voorbehoud te hebben gelezen en aanvaard;
● de economische voorwaarden in dit document gelezen, begrepen en geaccepteerd hebben;
● hebben gelezen, begrepen en uitdrukkelijk aanvaard, overeenkomstig en voor de doeleinden van Art. 1341 van het Burgerlijk Wetboek, de volgende bepalingen van de Algemene Voorwaarden: "WERKING VAN DE DIENST"; "GARANTIES"; "ONGEAUTORISEERD GEBRUIK"; "INTELLECTUELE EIGENDOM EN AUTEURSRECHT" "BEPERKINGEN VAN AANSPRAKELIJKHEID EN BIJKOMENDE ONMOGELIJKHEID"; "WIJZIGINGEN IN DEZE VOORWAARDEN"; "VERTROUWELIJKHEID EN PRIVACY" "UITDRUKKELIJKE BEËINDIGING VAN HET CONTRACT"; "OVERDRACHT VAN OVEREENKOMST"; "NIETIGHEID"; "TOEPASSELIJK RECHT EN JURISDICTIE"; "PERSOONLIJKE GEGEVENS"; "ALGEMENE CLAUSULE".
DEFINITIES
Voor de toepassing van deze Voorwaarden en de Bijlagen gelden de definities in dit artikel.
Abonnement: is de periode waarin de Klant, na voltooiing van de Registratiefase en betaling van de maandelijkse vergoeding, gebruik maakt van de Platformdiensten. De kostprijs van het Abonnement hangt nauw samen met het aantal Activiteiten dat door de Klant in zijn/haar account is ingevoerd.
Klantaccount: is het hoofdaccount, rechtstreeks aangemaakt door de Klant, waarmee u uw Abonnement kunt beheren.
Gebruiker of Gebruikersaccount: zijn de gebruikslicenties met beperkte functionaliteit van de Dienst die worden geactiveerd door de Klantaccount.
Bijlage(n): zijn de documenten met rechtskracht die op de Site kunnen worden geraadpleegd, waaronder maar niet beperkt tot: het privacybeleid en het cookiebeleid.
Activiteit: verwijst naar een of meer van de bedrijfsactiviteiten die door de Klant worden beheerd en die zijn gekoppeld aan de Klantaccount.
Carrousel: is de modus met horizontale interface voor het gebruik van de Widget-functie. Met deze functie kan de klant de beste 15 meest recente beoordelingen weergeven (met sms).
Chat: is de ondersteuningsservice die is opgenomen in het Platform, wat verwijst naar de service van derden die wordt aangeboden door Review Solutions, waarmee de Klant rechtstreeks kan communiceren met een lid van het team van het Bedrijf om de vereiste ondersteuning te ontvangen.
Klant(en): is de natuurlijke en/of rechtspersoon die in het kader van zijn/haar bedrijfsactiviteit gebruik maakt van de Dienst aangeboden door het Bedrijf.
Review Solutions of Company: is het bedrijf dat eigendom is van Ad-Venture Solutions. gevestigd te Koningin Wilhelminaplein 18, 1062HK, Amsterdam, Nederland, e-mail alexanderkoppers@ad-venture.solutions , btw-nummer NL003718898B35.
Feed: is de modus met verticale interface voor het gebruik van de Widget-functie. Met deze functie kan de klant de beste 15 meest recente beoordelingen publiceren (via sms).
Functies: zijn de functies van het Platform waartoe de Klant toegang heeft door op de Site te surfen.
Integraties: is de functie aanwezig in het Platform waarmee de Klant de Openbare Beoordelingen op sites van derden zoals Facebook, Google, TripAdvisor, enz. kan importeren.
Belanghebbenden: zijn klanten en/of gebruikers van de Klant die zijn uitgenodigd om de Activiteit te beoordelen. Zij dienen vooraf door de Klant geïnformeerd te worden over het doel van de verwerking van persoonsgegevens en het gebruik van de door Review Solutions aangeboden Dienst.
Openbare recensie(s): zijn de recensies die op sites van derden zijn gepubliceerd en in het Platform zijn geïntegreerd.
Privébeoordelingen: zijn de beoordelingen die de Klant op het Platform ontvangt en besluit vertrouwelijk te houden.
Registratie: is de fase van inschrijving op het Abonnement, zoals beschreven in het gedeelte "Kenmerken van de Dienst" van dit document.
Sectoren: zijn de activiteitengebieden.
Service: is het innovatieve systeem ontwikkeld door Review Solutions, waarmee Klanten Publieke Recensies kunnen integreren, beheren, monitoren en delen, en verzoeken om recensies kunnen sturen naar Geïnteresseerde Partijen.
Site: is het domein www.reviewsolutions.nl eigendom van Ad-Venture Solutions
Software en/of Platform: is het platform bedacht, ontworpen, gebouwd en opgezet
markt door Review Solutions, die reageert op het domein app.reviewsolutions.nl.
Algemene voorwaarden: is dit document dat de algemene voorwaarden regelt tussen Review Solutions, haar klanten en alle gebruikersaccounts die ermee verbonden zijn.
Widget: is een computerfunctie waarmee, via een link die door het Platform wordt aangeboden, de beste en meest recente beoordelingen op de site van iemands Activiteit kunnen worden opgenomen.
ONDERWERP
Deze Algemene Voorwaarden en de Bijlagen op de Site regelen de contractuele relatie tussen Review Solutions, de eigen er en eigenaar van het Platform, en Klanten. Aanvaarding van de Algemene Voorwaarden en de Bijlagen door de Klant is een voorwaarde voor het starten van het Gratis Plan en het activeren van het Abonnement.
De Klant verklaart deze Algemene Voorwaarden en de Bijlagen aandachtig te hebben gelezen alvorens het Formulier te verzenden en de Dienst te gaan gebruiken.
De Klant kan, zonder fysiek enig papieren formulier te hoeven ondertekenen, deze Algemene Voorwaarden en de Bijlagen ondertekenen, in de zin van volledige aanvaarding ervan, na het invullen van de vereiste gegevens in het Formulier en tenslotte het selecteren van de juiste knop.
Het selecteren van de voornoemde knop wordt opgevat als een abonnement op alle gevolgen van de Voorwaarden en de Bijlagen, evenals de daarin opgenomen regelingen. Het is duidelijk dat de geldigheid van aanvaarding van dit document zich ook uitstrekt tot de registratiefase.
Door het invullen van het Formulier aanvaardt de Klant ook de verzending door Review Solutions van informatie via e-mail en/of SMS om het gebruik van de Dienst te vergemakkelijken.
WERKING VAN DE DIENSTBESCHRIJVING
Review Solutions opereert in de IT-sector door Klanten de Dienst aan te bieden, waarmee de Klantenaccount Activiteiten in hun eigen Sector kan invoeren en kan profiteren van de later beschreven Functionaliteiten.
Het klantaccount kan via de integraties openbare beoordelingen beheren en samenvoegen. De beste Publieke Recensies kunnen via Widgets op de bijbehorende website van de Activiteit worden geplaatst.
Bovendien kan de Klantaccount, door de gegevens van de Belanghebbenden in te voeren, hen e-mails, sms- en/of Whatsapp-berichten sturen, om hen te verzoeken de Activiteit die ze hebben gebruikt te herzien, dankzij de "Send Link " functie.
De Klantaccount kan er bovendien voor kiezen om de Geïnteresseerde Partijen automatisch het verzoek om een beoordeling te geven te sturen, via de sectie genaamd "Automatiseren".
FUNCTIONALITEIT
▪ Feedback Manager is de sectie waarmee de klantaccount kan controleren en
analyseer de stroom van ontvangen openbare beoordelingen.
▪ Mijn Activiteit: in deze sectie kan de Klant Activiteiten (onderverdeeld per Sector) en Integraties toevoegen, verwijderen, bijwerken en/of beheren.
▪ Links verzenden: via deze Functionaliteit stuurt de Klant verzoeken naar Geïnteresseerden
beoordelingen vrijgeven via e-mail, sms en/of Whatsapp-berichten via een link die automatisch door het Platform wordt gegenereerd (de "Link"). Geïnteresseerden die op de knop "Positieve ervaring" klikken, kunnen beslissen op welke site van derden (Facebook, Google, TripAdvisor, enz.) ze hun beoordeling vrijgeven. Als geïnteresseerde partijen daarentegen op de knop "Negatieve ervaringen" klikken, worden ze gevraagd een formulier in te vullen, waarvan de antwoorden worden geïmporteerd in het gedeelte Negatieve beoordelingen. Het maximale aantal e-mails dat u per maand kunt verzenden, is 1000 e-mails, 100 sms'en en onbeperkt Whatsapp voor het pro-abonnement.
▪ Sjabloon bewerken: dankzij deze functionaliteit kan de klantaccount worden bewerkt
de tekst die moet worden opgenomen in het e-mail-, SMS- en/of Whatsapp-bericht dat via de Send Requests Functionaliteit wordt verzonden. Bovendien kan de klantaccount de sjablonen aanpassen van posts die op sociale kanalen worden gedeeld via de functie "Post for Social".
▪ Sitewidget: via deze sectie kan de klantaccount de link gebruiken om de nieuwste beste openbare beoordelingen op de site van de overeenkomstige activiteit te plaatsen
overeenkomend, via de modi Carousel, Feed, Pop-up, Badge en Video.
▪ Affiliatie: dit is het gedeelte waarin de klantaccount de gegevens van bedrijven invoert
derden die van plan zijn de Service te gebruiken, en als deze bedrijven de registratieprocedure voltooien, wordt de klantaccount een gelieerde onderneming.
De Affiliate ontvangt voor elk derde bedrijf een commissie van 40% van het overeenkomstige Abonnement, die het Bedrijf ermee instemt maandelijks te factureren.
▪ Delen op sociale media: is de functionaliteit van het platform waarmee de
link naar de sociale profielen van de klantaccount om openbare beoordelingen te delen op sociale platforms (Facebook en Instagram) via Sjabloon bewerken.
▪ Analytics: functionaliteit om groei en verspreiding van reviews te monitoren.
TOEGANG TOT DE DIENST
De Klant die van plan is toegang te krijgen tot de Dienst heeft twee verschillende mogelijkheden waarvan hij/zij kan profiteren, namelijk:
1. boek de Demo en start vervolgens het Proefplan;
2. Start direct met het Proefplan.
Demo
De potentiële klant kan een videoconferentie van 30 minuten boeken met een lid van het team van het bedrijf om een gratis demonstratie van de service en de bijbehorende functies te ontvangen. De boeking wordt gedaan via de site van derden www.calendly.com, waarnaar de potentiële Klant wordt teruggeleid. Er wordt gespecificeerd dat het bedrijf niet aansprakelijk is voor het slecht functioneren van die site. De gegevens die de potentiële Klant nodig heeft om de Demo te boeken zijn:
● voor- en achternaam;
● e-mailadres;
● Bedrijfswebsite.
Het bedrijf behoudt zich het recht voor om een bericht te sturen om de klant te herinneren aan de datum en tijd van de geplande demo.
Proefperiode.
De potentiële Klant krijgt, door de door het Bedrijf gevraagde gegevens in te voeren en op "14 dagen gratis uitproberen" te klikken, de mogelijkheid (na ontvangst van de welkomst-e-mail) om de door Review Solutions aangeboden Diensten gedurende 14 dagen gratis uit te proberen. dagen. Aan het einde van deze periode moet de Klant, als hij/zij gebruik wil blijven maken van de Diensten, de Registratieprocedure starten.
Er wordt gespecificeerd dat het Bedrijf zich gedurende deze periode het recht voorbehoudt om e-mailcommunicatie te verzenden met betrekking tot de hierboven beschreven Functies.
De gegevens die de Klant nodig heeft om de Proefperiode te starten zijn:
● e-mail en nieuw wachtwoord (de "Inloggegevens");
● voor- en achternaam;
● bedrijfsnaam;
● bedrijfslogo (optioneel);
● telefoonnummer (optioneel).
Na het voltooien van de gegevensinvoer om de Proefperiode te starten, kan de Klant
maak de integraties.
INSCHRIJVING, VERIFICATIE, ANNULERING
Registratie en verificatie
De Registratieprocedure begint pas na het einde van de Proefperiode en eindigt na het invoeren van de betaalmethode via "Kaart toevoegen" en het invullen van het Registratieformulier (het "Formulier"). Na voltooiing van de Registratieprocedure ontvangt de Klant een e-mailbevestiging van succesvolle Registratie (de "Bevestigingskennisgeving") en wordt het Abonnement geactiveerd. De Klant heeft toegang tot zijn profiel door de door hem gekozen inloggegevens in te voeren en kan de Diensten gedurende de Abonnementsperiode blijven gebruiken.
De volgende gegevens moeten in het formulier worden ingevuld:
- indien de Klant een natuurlijke persoon is:
● voor- en achternaam;
● belastingcode;
● factuuradres;
● betalingsgegevens;
● mobiel nummer (optioneel).
- Indien de Klant een rechtspersoon is:
● maatschappelijke zetel;
● bedrijfsnaam;
● btw-nummer;
● stamgegevens wettelijke vertegenwoordiger en belastingcode;
● facturatiegegevens: pec SDI-code;
● betalingsgegevens;
● mobiel nummer (optioneel).
De klant is verplicht om het bedrijf onmiddellijk op de hoogte te stellen van eventuele wijzigingen in de gegevens die in het formulier zijn ingevoerd. Er wordt gespecificeerd dat dergelijke gegevens worden opgeslagen in het persoonlijke profiel van de klant en worden verwerkt in overeenstemming met het privacybeleid van Review Solutions, dat te vinden is in het gedeelte "Privacybeleid" van de site, volledig beschikbaar op de volgende link www. recensiesolutions.nl
Indien de Klant een klacht indient over onregelmatigheden met betrekking tot de behandeling van zijn/haar persoonlijke gegevens die tijdens de Registratie zijn meegedeeld, of indien hij/zij eenvoudigweg wenst te verzoeken om verwijdering, kan hij/zij contact opnemen met het Bedrijf op het volgende e-mailadres gdpr@reviewsolutions.nl met vermelding van "VERZOEK OM WISSEN VAN PERSOONSGEGEVENS" als onderwerp.
Annulering
De Klant heeft de mogelijkheid om het Abonnement op elk moment op te zeggen door op de daarvoor bestemde knop "Abonnement opzeggen" te klikken. In dit geval behoudt het Bedrijf zich het recht voor om de Klant bepaalde vragen te stellen over de redenen voor het opzeggen van het Abonnement. Het is duidelijk dat het niet beantwoorden van dergelijke vragen de annulering van de Klant niet in de weg staat. Na het verzoek tot beëindiging stuurt de Vennootschap een bevestigingsmail.
GEDRAGSREGELS EN VERPLICHTINGEN VAN DE PARTIJEN
Vanaf de ontvangst van de welkomst-e-mail is de klant jegens het bedrijf verplicht om:
● het Platform gebruiken in overeenstemming met de voorwaarden die in dit document zijn gedefinieerd en alle nodige beveiligingsmaatregelen toepassen om de openbaarmaking van gegevens aan onbevoegde derden te voorkomen;
● geen enkel element van het Platform te reproduceren, extraheren, reconstrueren of hergebruiken, op welke manier dan ook, in welke vorm en op welk medium dan ook;
● de Software en de Services gebruiken in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving, met name met betrekking tot Wetsbesluit nr. 206 van 2005, de zogenaamde "Consumentencode", met name met betrekking tot het verbod op misleidende, oneerlijke of agressieve handelspraktijken, en de privacy bepalingen uiteengezet in Verordening (EU) 2016/679 van het Europees Parlement en de Raad van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens, evenals de wetgeving inzake intellectuele eigendom, beeldrechten en elektronische handel.
Zowel de Vennootschap als de Klant verbinden zich ertoe om, elk voor zover zij bekwaam zijn, het volgende te doen:
● alle door de wet vereiste beveiligingsmaatregelen nemen die geschikt zijn om de fysieke en logische bescherming en beveiliging van hun documenten, gegevens en/of informatie en in het algemeen van hun computersysteem te waarborgen;
● werken in overeenstemming met de wettelijke bepalingen inzake de bescherming van de veiligheid op de werkplek (wetsbesluit 81/08 en latere wijzigingen en aanvullingen), bescherming van persoonsgegevens (wetsbesluit 196/03 en latere wijzigingen en aanvullingen, evenals EU-verordening 2016/679 - hierna "GDPR"), civiele en strafrechtelijke bescherming van programma's, gegevens, computersystemen, elektronische communicatie en databases en om toezicht te houden op het werk van haar aangestelden;
● alle openbaarmakingen aan de relevante belasting- en administratieve autoriteiten uitvoeren die mogelijk vereist zijn in verband met de digitale bewaring van de aangegeven, gerelateerde of verbonden documenten met de Diensten en dit document.
De Service en alle rechten daarop zijn en blijven het eigendom van het Bedrijf, dat door het aangaan van deze Algemene Voorwaarden niet van plan is enig recht op de Services aan de Klant over te dragen.
De Klant stemt ermee in zich te houden aan, te goeder trouw en met de toewijding van een goede huisvader de toezeggingen te doen die voortvloeien uit het gebruik van de Diensten.
CORRESPECT
De Klant stemt ermee in om, in ruil voor de voorbereiding, het beheer en de levering van de Diensten, het Bedrijf een maandelijkse vergoeding te betalen voor elke Activiteit met betrekking tot de Klantenaccount (de "Vergoeding").
Het Bedrijf kan coupons, kortingsbonnen en/of functionele promoties gebruiken om de kwantificering van de Vergoeding te beoordelen en/of te differentiëren.
Er wordt gespecificeerd dat de facturering van de Tegenprestatie zal worden uitgevoerd door het Bedrijf binnen 12 (twaalf) dagen vanaf de activering van het Abonnement, dat ook de juistheid van de door de Klant ingevoerde gegevens verifieert (de "Verificatie") en indien een fout wordt gevonden, zal deze aan de klant worden meegedeeld voor een passende correctie.
Betalingsvoorwaarden, vertragingen en beëindiging
De Klant is verplicht de Vergoeding maandelijks of jaarlijks te betalen via de betaalmethode die tijdens de Registratie is ingevoerd.
De Klant krijgt de mogelijkheid om zich terug te trekken uit de Dienst en het Abonnement te beëindigen door het beëindigingsproces te activeren, zoals hierboven uitgelegd.
DUUR VAN HET CONTRACT
Het contract heeft een maandelijkse duur en wordt automatisch verlengd voor de respectievelijk overeengekomen duur (1 maand), tenzij de Klant besluit om door te gaan met het hierboven beschreven beëindigingsproces. Het recht van de klant om het contract om gegronde redenen te beëindigen, blijft onaangetast.
SERVICEBEHEER
Het bedrijf zal zijn diensten uitvoeren met organisatie van middelen en beheer op eigen risico, op een vakkundige manier, in overeenstemming met de kwaliteitsnormen en technische kenmerken die worden voorgesteld door de normale zakelijke praktijk met betrekking tot activiteiten zoals het onderwerp van de dienst zelf. Het Bedrijf verbindt zich ertoe alle noodzakelijke, opportunistische, nuttige of functionele activiteiten uit te voeren, volgens de principes van billijkheid en goede contractuele trouw, voor de voorbereiding, organisatie en beheer van de Diensten ten gunste van de Klant.
Hulpmiddelen
Voor de uitvoering van alle activiteiten die nodig, opportuun, nuttig of functioneel zijn voor de voorbereiding, het beheer en de levering en levering van de Diensten, kunnen het Bedrijf en de Klant hun eigen vertrouwde medewerkers, werknemers of medewerkers gebruiken. Partijen zijn daarbij ieder verantwoordelijk voor de werkzaamheden van hun eigen hulppersonen. Alle economische en juridische betrekkingen zijn rechtstreeks en uitsluitend tussen elke partij en haar hulppersonen.
GARANTIES
De garantierechten van klanten worden beheerst door toepasselijke regelgeving, inclusief die met betrekking tot licentieverlening van de Software, termijn en herroepbaar, en levering van diensten met betrekking tot hun werking.
SOFTWAREBEVEILIGING EN GARANTIE
Review Solutions maakt gebruik van anti-inbraaksoftware en -protocollen om de goede werking van de Dienst en in het bijzonder de veiligheid van de gegevens die op haar Software zijn geladen en opgeslagen te waarborgen.
Mocht de Klant problemen ondervinden met betrekking tot de werking van de Software, dan kan hij/zij om ondersteuning vragen via Chat of hij/zij moet de juiste communicatie sturen via e-mail naar support@reviewsolutions.nl met daarin de details om het probleem te kwalificeren.
Review Solutions behoudt zich het recht voor om over te gaan tot de oplossing van het door de Klant voorgelegde probleem, rechtstreeks of via daartoe aangewezen derden.
Voor de duur van de contractuele relatie garandeert Review Solutions de Klant de nodige assistentie op de Software.
Het is wel verstaan dat Review Solutions niet aansprakelijk kan worden gesteld voor enige schade die direct of indirect aan de Klant wordt toegebracht indien deze schade het gevolg is van opzet of grove schuld van de Klant.
GARANTIEBEPERKINGEN
Het spreekt voor zich dat de garantie, behalve in gevallen van opzettelijk wangedrag van de kant van Review Solutions, niet specifiek vervanging dekt voor schade en/of storingen die het gevolg zijn van of direct of indirect voortvloeien uit:
● toevallige gebeurtenissen of overmacht (zoals, maar niet beperkt tot: overstromingen, structurele instorting, natuurlijke of biologische gebeurtenissen, enz.);
● misbruik van de Software (zoals, maar niet beperkt tot: ermee knoeien of gebruik voor andere doeleinden dan het genot van de Services);
● opzet, nalatigheid, onervarenheid, roekeloosheid van de Klant;
● tijdelijke onderbreking van de werking van de Software wegens onderhoud
periodiek en noodzakelijk onderhoud.
De Klant, voor zichzelf en zijn rechtverkrijgenden, vrijwaart Review Solutions van elke aansprakelijkheid voor "gevolgschade" of "winstderving", zoals verlies of verlies van inkomsten, als gevolg van de onbeschikbaarheid of downtime gedurende de tijd die nodig is om de Software repareren, onderhouden en/of upgraden.
GEBRUIK NIET TOEGESTAAN
Het is klanten niet toegestaan om:
● reverse-engineering, demonteren en/of wijzigen van de Software, afgeleide werken maken op de code van de Software of een deel daarvan;
● computersystemen omzeilen die door Review Solutions en/of haar licentiegevers worden gebruikt om de inhoud van de Software en Klantdocumenten te beschermen;
● de inhoud van de Software kopiëren, opslaan, wijzigen, wijzigen of op enigerlei wijze wijzigen;
● gebruik maken van een robot, spider, applicatie voor het zoeken/ophalen van sites, of enig ander geautomatiseerd apparaat, proces of middel om toegang te krijgen tot technische specificaties van de Software of deze op te halen;
● de Services doorverkopen, verhuren, in licentie geven of in sublicentie geven, zonder voorafgaande toestemming van het Bedrijf;
● illegale, obscene, onwettige, lasterlijke of ongepaste inhoud verspreiden of publiceren en/of deze op andere wijze naast het merk Review Solutions plaatsen;
● publiceren en adverteren van andere diensten met dezelfde of vergelijkbare specificaties als die van Review Solutions;
● valse of lasterlijke informatie verstrekken over Review Solutions en haar Diensten aan derden;
● de door Review Solutions aangeboden Diensten op een andere ongepaste manier gebruiken die in strijd is met deze Algemene Voorwaarden en de inhoud van aanvullende documenten
op de site;
● reageren op openbare en/of privérecensies met inhoud die ongepast is,
lasterlijke, illegale, obscene, onwettige en/of aanstootgevende inhoud
● taal gebruiken die lasterlijk, misleidend en/of gewelddadig is
bij het bewerken van het vrijgaveverzoek voor de beoordeling in de daarvoor bestemde sectie
Sjabloon bewerken;
● in strijd zijn met toepasselijke wetten in de bovenstaande zaken.
Als de acties van de Klant in strijd zijn met de bovenstaande vereisten, in vorm en inhoud, of, terwijl ze worden nageleefd, economische, reputatie- of juridische risico's creëren voor Review Solutions, behoudt Review Solutions zich het recht voor om de levering van Diensten met betrekking tot de Klant onmiddellijk te beëindigen . In een dergelijk geval zal Review Solutions de Klant een e-mailbericht sturen met informatie over de redenen en modaliteiten voor het stopzetten van de Diensten.
INTELLECTUEEL EIGENDOM EN AUTEURSRECHT
De klant erkent dat het bedrijf de enige eigenaar is van de intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot de software (inclusief handelsmerkrechten, auteursrechten in de teksten en grafische interfaces van het bedrijf en in het algemeen alle materialen en processen die worden gebruikt bij het uitvoeren van de bedrijfsactiviteiten van het bedrijf) en dat deze rechten worden beschermd door de wetten die in dit verband van toepassing zijn (inclusief wetten ter bescherming van industriële eigendom, auteursrecht en concurrentie).
Het is daarom duidelijk dat elk gebruik dat niet in overeenstemming is met deze overeenkomst, of elk gebruik na het verstrijken, beëindigen of anderszins beëindigen van de contractuele relatie, een schending van de rechten van het bedrijf vormt.
Alle handelsmerken, hetzij figuratief of nominatief, en alle andere tekens, handelsnamen, servicemerken, woordmerken, handelsnamen, illustraties, afbeeldingen, logo's, die kunnen worden geregistreerd in de naam van Review Solutions en die betrekking hebben op de Services of de Software, zijn en blijven het exclusieve eigendom van het bedrijf of zijn licentiegevers, in overeenstemming met de toepasselijke nationale en internationale intellectuele eigendomsrechten.
BEPERKINGEN VAN AANSPRAKELIJKHEID EN OVERWEGENDE ONMOGELIJKHEID
Review Solutions is, binnen de grenzen van de geldende regelgeving, aansprakelijk voor schade van contractuele en buitencontractuele aard berokkend aan de Klant of aan derden, uitsluitend wanneer deze een onmiddellijk en rechtstreeks gevolg is van opzet of grove nalatigheid. De Klant stelt Review Solutions uitdrukkelijk vrij van en vrijwaart Review Solutions van elke aansprakelijkheid, voor zover toegestaan door de toepasselijke wetgeving, met betrekking tot enige schade of claims, van hemzelf en/of derden, van welke aard dan ook, met inbegrip van directe of indirecte incidentele schade, op personen of eigendommen, schade als gevolg van gederfde winst, reputatieschade, verlies van gegevens, vervangingskosten, als gevolg van het niet naleven of schenden van deze Algemene Voorwaarden door de Klant.
Indien het Bedrijf het gebruik van de Diensten niet kan garanderen wegens een optredende onmogelijkheid, zal het de Klanten onmiddellijk schriftelijk op de hoogte stellen en specificeren of het een volledige of gedeeltelijke onmogelijkheid betreft.
In het eerste geval wordt de contractuele relatie geacht van rechtswege te zijn beëindigd in overeenstemming met artikel 1463 van het Italiaanse Burgerlijk Wetboek, waarbij echter de Service wordt gegarandeerd op de polissen die tot op dat moment zijn bedongen en regelmatig worden betaald.
In het tweede geval zal de Onderneming op verzoek van de Klant dat deel van de Dienst blijven uitvoeren dat desondanks haalbaar is, maar heeft de Gebruiker recht op een overeenkomstige vermindering van het honorarium in verhouding tot de duur van de verhindering en de resterende bruikbaarheid van de Diensten tijdens de periode van gedeeltelijke uitvoering.
WIJZIGINGEN IN DEZE VOORWAARDEN
Review Solutions behoudt zich het recht voor om de bepalingen van dit document en de Bijlagen te allen tijde te wijzigen. Eventuele wijzigingen zullen per e-mail en/of door plaatsing op de Site aan de Klant worden meegedeeld. Wijzigingen treden in werking met ingang van de eerste dag van de eerste maand volgend op de maand waarin het Bedrijf deze vooraf schriftelijk aan de Klant heeft aangekondigd, tenzij wettelijke regelingen of bestuurlijke maatregelen een eerdere of latere ingangsdatum voorschrijven of tot gevolg hebben.
In geval van onenigheid kan de Klant zich kosteloos terugtrekken uit dit document en de Service, door middel van een kennisgeving per e-mail die door het Bedrijf moet zijn ontvangen uiterlijk vijftien kalenderdagen vanaf de datum van ontvangst van de kennisgeving van wijziging van de voorwaarden .
In dat geval wordt de intrekking van kracht om middernacht op de dag voorafgaand aan de dag waarop de wijzigingen anders van kracht zouden zijn geweest.
In geval van herroeping zal het Bedrijf de Klant alleen factureren voor de aan de Klant aangeboden Diensten tot de ingangsdatum van de herroeping.
De Klant die besluit de Dienst te blijven gebruiken of heeft gebruikt na de wijziging(en) van een of meer delen van de voornoemde documenten, aangebracht door Review Solutions, aanvaardt automatisch de nieuwe voorwaarden.
VERTROUWELIJKHEID EN PRIVACY
Elke partij verbindt zich ertoe om absolute vertrouwelijkheid en geheimhouding te handhaven - en ervoor te zorgen dat haar hulppersonen - absolute vertrouwelijkheid en geheimhouding met betrekking tot elk aspect, nieuws en informatie met betrekking tot de zaken van de andere partij waarvan zij tijdens de looptijd van de contractuele relatie kennis kan nemen, met inbegrip van maar niet beperkt tot nieuws of informatie met betrekking tot de organisatie, knowhow, clientèle, diensten, producten en toegepaste contractvoorwaarden.
UITDRUKKELIJKE BEËINDIGING VAN HET CONTRACT
Review Solutions heeft het recht om de contractuele relatie te beëindigen op grond van artikel 1456 van het Italiaanse burgerlijk wetboek bij het optreden van de volgende gebeurtenissen die als een ernstige schending kunnen worden aangemerkt:
(a) gebruik van valse inloggegevens, valse documenten of anderszins niet herleidbaar tot de Klant, inclusief het aangeven van actiecodes/conventies zonder dat hij daar recht op heeft;
(b) het niet of te laat betalen van verschuldigde bedragen binnen de hierin vermelde termijn;
c) indien de Klant, ondanks een schriftelijke waarschuwing, een ernstige schending van deze Voorwaarden niet stopt of de reeds opgetreden gevolgen in verband met dergelijke schendingen niet onmiddellijk herstelt;
d) in geval van oneigenlijk gebruik door de Klant van de voordelen die voortvloeien uit de toewijzing van bepaalde conventies of overeenkomsten tussen Review Solutions en derde derden.
De beëindiging vindt plaats door middel van een schriftelijke kennisgeving gericht aan de contactgegevens die tijdens de Registratie door de Klant zijn meegedeeld of later zijn bijgewerkt. Het vorderingsrecht van Review Solutions voor verdere schade blijft in ieder geval onaangetast.
OVERDRACHT VAN HET CONTRACT
Review Solutions behoudt zich het recht voor om alle of een deel van zijn rechten of verplichtingen onder deze Algemene Voorwaarden over te dragen, toe te wijzen, te vervreemden door schuldvernieuwing of uit te besteden, op voorwaarde dat de rechten van de Klant hieronder niet worden aangetast.
De klant zal zijn rechten of verplichtingen onder deze algemene voorwaarden op geen enkele manier toewijzen of overdragen zonder de schriftelijke toestemming van Review Solutions.
COMMUNICATIE
Alle communicatie over de Services moet worden verzonden met behulp van de volgende contactgegevens:
E-mail: support@reviewsolutions.nl
NIETIGHEID
Mocht een bepaling van deze Algemene Voorwaarden nietig, vernietigbaar of, meer in het algemeen, ondoeltreffend worden geacht, dan heeft dit geen invloed op de nietigheid, vernietigbaarheid of ondoeltreffendheid van de overige bepalingen hierin, die volledig van kracht blijven.
De bepaling van deze Algemene Voorwaarden die ongeldig kan worden verklaard, zal te goeder trouw worden gewijzigd om te voldoen aan de hernieuwde geldigheidsvereisten of evenwichtige wettigheidscriteria en zal, eenmaal gewijzigd, vanaf het begin als geldig worden beschouwd.
TOEPASSELIJK RECHT EN JURISDICTIE
Alle geschillen met betrekking tot de uitvoering, naleving, interpretatie en geldigheid van deze Algemene Voorwaarden en de Bijlagen zijn onderworpen aan het Europese recht. Review Solutions en de Klant verbinden zich ertoe om vooraf een verzoeningspoging te doen, door middel van een mededeling die naar elkaars adressen wordt verzonden en die de details over de betwiste zaak bevat. Indien binnen 60 dagen na voornoemd verzoek de poging tot verzoening niet slaagt, verbinden voornoemde partijen zich ertoe het geschil, binnen de grenzen van de toepasselijke wetgeving, over te dragen aan de bevoegdheid van de Nederlandse rechtbanken, met exclusieve bevoegdheid bepaald in het Amsterdamse forum.
PERSOONLIJKE GEGEVENS.
Als autonome verwerkingsverantwoordelijken verbinden zowel de Onderneming als de Klant zich ertoe de persoonsgegevens waarvan zij in het kader van deze contractuele relatie kennis zullen nemen, te verwerken met volledige inachtneming van de doelstellingen van de Dienst en in ieder geval op de wijze en onder de voorwaarden vereist door de wet (in de eerste plaats door artikel 13 van de AVG). Het bedrijf, de eigenaar van de verwerking van Klantgegevens, verbindt zich ertoe de persoonsgegevens die zijn verkregen in het kader van de levering van de Diensten te verwerken op de manier en voor de doeleinden uiteengezet in het privacybeleid dat volledig kan worden geraadpleegd op onze website: www.reviewsolutions.nl.
ALGEMENE CLAUSULE
Door gebruik te maken van de Service gaat u volledig akkoord met deze Algemene Voorwaarden.
Door deze Algemene Voorwaarden te accepteren, verklaart de Klant dat hij/zij heeft gelezen en begrepen wat eronder wordt verstaan. Hij/zij verklaart tevens dat hij/zij zich zal houden aan hetgeen is voorgeschreven met betrekking tot de gebruikslimieten.
ONDERSTEUNING - KLANTENZORG
Als de Klant problemen ondervindt bij het gebruik van de Dienst of een van de daarmee verband houdende garanties wil uitoefenen, kan hij/zij deze meedelen via de Support Chat of, als alternatief, moet hij/zij Review Solutions een passende mededeling sturen met de details van het probleem naar de volgende adressen:
E-mail: support@reviewsolutions.nl
Bedankt voor uw aandacht!
KVK Nummer
82731888
Koningin Wilhelminaplein 18
1062HK, Amsterdam